This is who i am.

Direktlänk till inlägg 5 september 2012

Spec.mödra..

Av Angelika - 5 september 2012 19:15

Hade tid för tillväxt ultraljud idag.. bebisen verka må bra där inne å de är väl huvudsaken ändå. Men morronen började med att jag skulle på lab. för å ta nya prover.. sen hade jag tid på spec.mödra å just nu är de ingen som vet hur de kommer bli framöver. Jag ska börja med medicinen ikväll, ta nya prover nästa vecka sen få vi se om mina värden på både levern å gallsyran ha gått ner. Sen få dom ta ställning till de hela beroende på va provsvaren visar. Så se de ut! 

Just nu hoppas jag bara på att medicinen hjälper så min klåda försvinner å jag kan få sova någorlunda på nätterna.. att man vaknar av å va kissnödig eller halsbränna är ju nåt man få räkna med i de här tillståndet, men att inte få sova pga klåda på hela förbenade kroppen är en helt annan sak.. de är varken ok eller normalt. Om inte gallsyra värdet ha gått ner så innebär de risk för bebisen. 

Förutom min klåda så tycker jag att graviditeten gå bra, de är tungt å jag är less men de gå ändå bra. Nu längtar jag tills den här lille krabaten är ute så mamma, pappa å storebror få träffa h*n. Snacka om att Vincent kommer bli stor när bebis ha kommit. 

Nu ska vi ut å mata hundarna innan de hinner bli alltför mörkt.. imorrn är de 3e träffen för föräldrautbildningen. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 15 februari 2019 00:51

Ett riktigt gnällinlägg!   Här bli de ett nattligt inlägg då Mr. Blund lyser med sin frånvaro och hostan from hell som gör att jag inte kan sova. Nu är de 2:a natten jag inte kan somna och de är så störande! När folk skriver/säger vabbruari vilke...

Av Angelika - 9 januari 2019 21:46

Lägg inte din energi på det du inte kan påverka.. stanna upp i nuet.. här och nu! Vad som kommer ske i framtiden är det ingen som vet. Det öppnas nya dörrar och gamla stängs. Det kan gå åt skogen men samtidigt kan de bli något bra. Allting sker av...

Av Angelika - 3 december 2018 22:30

Jag ha nu vart sjukskriven sen Februari/Mars.. snart börja den lida mot sitt slut. Blev fortsatt till början av Januari. Då ska vi ha ett avstämningsmöte å efter de bli de nog dags att återgå till arbete.. men dock på en låg nivå till en början. 25% ...

Av Angelika - 2 juli 2018 08:09

De är sommar, värmen kommer å går.. de är nu man ska njuta av att alla är lediga å få vara tillsammans. Barnen är ledig från förskolan, J ha också sommarlov. De är mysigt å skönt å slippa alla måsten, kliva upp tidigt för å skjutsa ner barnen på förs...

Av Angelika - 13 juni 2018 08:20


Alltför många i samhället lider av psykisk ohälsa. Stress, ångest, utmattning you name it. Har man brytit ett ben syns de, men på insidan kan ingen se när man lider av psykisk ohälsa. Man känner den, lever med den dagligen. Den sätter sina spår.. har...

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards