This is who i am.

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Angelika - 6 september 2012 05:39

Med risk för att inte låta tjatig så ids jag helt enkelt inte skriva hur min natt ha varit. Istället kan jag berätta att de är inte varje dag man sitter å äter frukost 05:10 haha! Uppe med tuppen, men den här hönan tänker försöka sova bara jag ha skrivit klart.. för de svider i mina ögon! Vaknade innan Johans mobil ringde.. passa ju bra för då fick han hjälp å ta sej upp. Stackarn börja nog bli lite less på kliva upp så tidigt. Fast å andra sidan är de faktiskt hans eget val! Är man älgjägare så är man. Till nå helt annat så slog de mej här på morronen, läkaren sa igår till mej att jag skulle höra av mej om klådan blev värre.. men kan den bli de undrar jag? Sen vill man ju inte va för tjatig, jag känner mej väldigt tjatig å i vägen när jag ska hålla på å ringa in till förlossningen eller spec. mödra.. fast å andra sidan så är de inte bara mitt liv som de handlar om. Så dom få nog vackert dras med mej tills 1 vecka efter man ha fött eller va de nu är. Haha stackarna!


Näe nu gå jag å lägg mej igen! Gonatt!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards