This is who i am.

Alla inlägg den 27 juli 2013

Av Angelika - 27 juli 2013 12:42

Vi började med lite förfest hos våra vänner Erik å Anita.. satt å surra å drack. Sen styrde vi nosarna ner på Djupövägen för å fortsätta drickandet hos Lena. Vi satt ute på balkongen, drack, surra å lyssna på musik. Där blev vi kvar lite för länge eftersom vi missade både Ebenholt Slappers å Patrik Isaksson.. jag säger bara rackarns! Inte för att vi hade tråkigt, tvärtom de va jätte trevligt, men förbannat synd att vi missa dom.. jag som ville se! Träffade en hel drös med folk, å som vanligt så är de väldigt mycke folk.. å kul hade jag! Jag å Anna gick mot disco scenen men där blev vi inte kvar länge.. när de kommer småpojkar som försöker ragga på en då känns de.. hmmm lite skumt.. smickrande men njae.. så vi drog fort därifrån. Vi få väl se om vi åker in en sväng ikväll med barnen.. annars bli vi bara hemma. Tro jag ska passa på å lägga mej ute i solen idag. Försöka få lite färg eftersom man ha jobba varje dag när de ha vart fint.. ha en fortsatt trevlig dag på er!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards