This is who i am.

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2013

Hus uthyres!! ;)

Av Angelika - 1 oktober 2013 22:22

De har/är så otroligt mycke nu så jag hinner typ inte ens sitta vid datorn numera. Förra månaden jobbade jag ihop 129,5 timmar.. sååå skönt! 10 nätter.. helt ok. Ska bli spännande å se den löningen. Å pengar kommer behövas för våran del eftersom vi nu ska flytta också. I November bär flyttlasset av till Forsmo. Barna ska skolas in på Öhns förskola.. Vide blir hemma tills dess å Vincent får byta.. de känns väl inte sådär jättekul eftersom han ha sina kompisar som han ha gått med i 3 år å personalen som han känner. Men de bli de bästa.. då kommer även Johan kunna hämta å lämna dom. Tyvärr verka vi inte hitta nån som vill ta över den här kåken så vi åker på dubbla hyror :/ Men de funkar inte å bo kvar här.. vi lever i en skokartong! Så vare med de!


Jag pluggar för fulla muggar.. just nu bara 1 kurs.. som de ska va. V.43 smäller de.. då börja jag läsa 2 kurser samtidigt, ena på 200 poäng å andra på 150 poäng.. de är bara å bita ihop! Februari är vi klar.. inte långt kvar, "bara" 3 kurser.. 2 de här läsåret å allra sista kursen efter jul. Jag törs nästan inte nämna att på de ska jag börja läsa jägarexamen.. men jag vill å tänker fixa allt de här! Jag kommer få mycke hjälp med jägarexamen så den är jag inte alls lika orolig över. Jag hade inte tänkt börja med den förrän nästa år, efter jag är klar med skolan.. men ibland bli de inte riktigt som man tänkt. Så den här hösten kommer verklien bli tuff å min självdisciplin kommer verklien å testas. Plugga, jobba å finnas där för min familj å mina vänner. 


Vide ha hunnit fylla 1 år.. stora killen! Han går nu btw!! Å växer som våran gräsmatta där ute. Har samma storlek som storebror haha! Men inga tänder.. han sover oroligt på nätterna så de kan va på G. Vincent har åkt på förkylning.. ont i halsen, feber å äter som en kratta.. han som ha vart förkyld tidigare å aldrig klagat på ont i halsen.. börja bli lur om de kan röra sej om nå halsfluss. Halsmandlarna är stor å han är tokröd. Stackarn! Han ha vakna en del nätter å haft ont i benen så där är de nog växtvärk. Våra älskade småtroll! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 15 februari 2019 00:51

Ett riktigt gnällinlägg!   Här bli de ett nattligt inlägg då Mr. Blund lyser med sin frånvaro och hostan from hell som gör att jag inte kan sova. Nu är de 2:a natten jag inte kan somna och de är så störande! När folk skriver/säger vabbruari vilke...

Av Angelika - 9 januari 2019 21:46

Lägg inte din energi på det du inte kan påverka.. stanna upp i nuet.. här och nu! Vad som kommer ske i framtiden är det ingen som vet. Det öppnas nya dörrar och gamla stängs. Det kan gå åt skogen men samtidigt kan de bli något bra. Allting sker av...

Av Angelika - 3 december 2018 22:30

Jag ha nu vart sjukskriven sen Februari/Mars.. snart börja den lida mot sitt slut. Blev fortsatt till början av Januari. Då ska vi ha ett avstämningsmöte å efter de bli de nog dags att återgå till arbete.. men dock på en låg nivå till en början. 25% ...

Av Angelika - 2 juli 2018 08:09

De är sommar, värmen kommer å går.. de är nu man ska njuta av att alla är lediga å få vara tillsammans. Barnen är ledig från förskolan, J ha också sommarlov. De är mysigt å skönt å slippa alla måsten, kliva upp tidigt för å skjutsa ner barnen på förs...

Av Angelika - 13 juni 2018 08:20


Alltför många i samhället lider av psykisk ohälsa. Stress, ångest, utmattning you name it. Har man brytit ett ben syns de, men på insidan kan ingen se när man lider av psykisk ohälsa. Man känner den, lever med den dagligen. Den sätter sina spår.. har...

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards