This is who i am.

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Angelika - 3 april 2010 22:40

Måste börja de här inlägget med å skriva att för första gången kändes bebisen på utsidan av magen. Min syster tryckte på magen när jah låg ner å kände en lätt puff. Häftigt juh!! Fortfarande så känner jah bubblandet i magen, flera gånger om dagen så jah anta att de är bebis som rör sej där inne. Idag när vi va ute å fiska så fick jah ett skrattanfall å efter de kände jah åter igen de här bubblandet.


Annars.. nu är vi nästan alla syskon samlade.. bara 2 av mina kära systrar som fattas. Lillasyster kommer förbi imorrn när dom ska åka hem.. å storasyster kommer på Måndag, men då åker min bror å hans familj hem.


Nöe tänkte bara en snabb uppdatering för nu må jah faktiskt sova! Niiiightie på er!


"Alla barnen ba Woooooow utom UllaBritt hon ba shiiiiit" Mitt skrattanfall berodde på den meningen som min systerdotter Jennifer kom på.. snacka om bra! Haha.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards