This is who i am.

Alla inlägg den 23 maj 2018

Av Angelika - 23 maj 2018 06:09

Här tog jag morgon 05:15 å kunde inte somna om.. kul! Känns som de kommer bli en tuff dag då jag absolut inte ha tid å vila under dagen. Jag måste verkligen städa! Sen ska Vincent till sjukgymnasten kl.13 för å kolla upp sitt knä. Jag hoppas innerligt inte att de är nå allvarligt som han ska få men för. Förra sommaren lekte han i parken i stan.. dom ha gjort om lekplatsen där å har såna här små studsmattor typ nersänkt i backen.. han hoppade å måste ha vridit knäet på nåt vis. Nånstans i bakhuvve ha jag för mej att vi åkte in för å kolla upp de.. men jag minns inte säkert. I allafall så tycks jag minnas att de blev sagt att de bara va mjukdelarna. De togs i allafall ingen röntgen. Sen ha han gjort illa sej när han ha åkt slalom också. Verka som att knäet är försvagat efter den händelsen, för minsta lilla så få han nu ont när han spelar fotboll. Nu måste de göra en röntgen på han. De är en hel del som ska städas i de här huset.. jag är tydligen väldigt duktig på att tvätta nu när de är så fint väder så man kan hänga ut de.. men inte fullt lika duktig på att vika å lägga in de i garderoberna. Så de är kläder överallt känns de som.. bli lite less på mej själv faktiskt. Så nu är de bara å bita ihop å dra igång med städandet. Men nu må jag börja väcka barnen så vi hinner på förskolan i tid.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards