This is who i am.

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Angelika - 9 april 2012 23:05

Påsken har passerat med en väldans fart. Här sitter jag hemma hos mamma å pappa i mitt älskade Ankarsund. Mina 2 bröder ha åkt hem idag. Imorrn kommer min kära storasyster med familj. Till helgen kommer vi fara ännu längre upp till dom riktiga fjällen, jag älskar fjäll! De är så otroligt vackert med vita fjäll. Jag ha bara vart uppe på fjället sådär när de är riktigt vitt överallt en gång. Så fint de är! Så min stora dröm är att få köra hundspann på fjället en fin å solig dag, nåja vädret kan man ju inte bestämma över bara man är på fjället så är jag nöjd. 

Annars då? Vincent växer å börjar snacka mer å mer, otroligt fort de går! Han kommer få en till liten kusin som beräknas ska anlända på självaste midsommarafton. Å dessutom ska ju våran stora kille bli storebror i Oktober.   

Jaå de va väl lite news jag hade å förtälja. Nu ska jag gå lägga mej. Så gonatt på je!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards