This is who i am.

Alla inlägg den 9 januari 2019

Av Angelika - 9 januari 2019 21:46

Lägg inte din energi på det du inte kan påverka.. stanna upp i nuet.. här och nu! Vad som kommer ske i framtiden är det ingen som vet. Det öppnas nya dörrar och gamla stängs. Det kan gå åt skogen men samtidigt kan de bli något bra.

Allting sker av en mening 


Jag fick ett bra tips av en nära vän att skriva dagbok, av en helt annan anledning. Det tar jag till mej och ska införskaffa en. De här med blogg på nätet blir ju liksom så offentligt. En dagbok  där jag kan skriva ner mina absolut privata tankar. Jag ha nog inte skrivit dagbok sen tonåren. De är bra och kunna ventilera sej.. ingen kan döma en och ingen annan än jag själv kan läsa den. 


Här hemma ligger förkylningarna kvar i kroppen.. de är inte klokt va de håller i sej. Tycker att de borde ge med sej nån gång. Torrhosta, tät i andningen, snorig. Men man ska inte klaga! De finns de som har de värre. Vi är åter i vardagen. De känns skönt på ett sätt. Jag är trött som vanligt, behöver, fast jag inte ska sova en stund på förmiddan.. somnar tyvärr för sent och så bli de en ond cirkel. Sover jag inte en stund är jag svintrött på eftermiddan. Så jag vet inte va som är bättre.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards