This is who i am.

Alla inlägg den 3 december 2018

Av Angelika - 3 december 2018 22:30

Jag ha nu vart sjukskriven sen Februari/Mars.. snart börja den lida mot sitt slut. Blev fortsatt till början av Januari. Då ska vi ha ett avstämningsmöte å efter de bli de nog dags att återgå till arbete.. men dock på en låg nivå till en början. 25% å bara gå bredvid nån.. inte ha ansvaret över nånting. Bli de jobbigt ska jag kunna känna att de bara är att gå därifrån. Jag ha vart väldigt tveksam.. funderat hit å dit, tänkt alldeles på tok för mycke. Jag tränar på att 'leva i nuet', 'här å nu' när jag känner att mina tankar skenar iväg blundar jag å repetera dessa ord. Styr av alla tankar å funderingar å bara repetera. Så testa de här.. för de funkar! Så nu tänker jag inte tänka framåt. Allt som kommer framöver är inget jag kan påverka så de tar jag sen när de blir aktuellt. Jag ha äntligen, för första gången i mitt liv börjat ta itu med mej själv. Jag måste ändra mitt beteende, tankemönster å mitt egna jag Å de känns sååå bra! Jag är för första gången på hugget, de känns så kul. Jag kommer säkert dippa å falla tillbaks till gamla beteende, å jag vet att de kommer bli tufft. Men har man bara viljan så kommer man långt på de.


Förutom det här så är vi förkylda hela familjen.. J ha avslutat sin antibiotika kur medans jag å barnen har några dagar kvar. I helgen va jag ner till Sundsvall för att fira min moster som ha fyllt jämt. Alla mina syskon med några respektive, mamma, min andra moster, kusiner å några av syskonbarnen va med. De vart en intensiv men härlig helg. J å barnen blev kvar hemma. Missade tyvärr julmarknaden här i byn, å pojkarnas sång där, så de va lite trist. Nu ska jag lägga undan mobilen å försöka sova bort den här förbenade förkylningen.. feberskänsla, ont i huvudet å kroppen.. kanske de kan släppa nån gång. Until next time.. sköt om er alla där ute.. å glöm inte.. lev i nuet! ♡

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards