This is who i am.

Alla inlägg den 19 maj 2018

Av Angelika - 19 maj 2018 20:04

Jag kanske ska återuppta de här med bloggandet.. jag va på väg att radera den här bloggen men när jag såg att jag starta den 2009 så blev jag lite känslosam, jag ha haft den så länge.. mycke som hänt sen dess, bara sen sist jag skrev. Sen kan de va lite kul å gå tillbaka å läsa. De är typ sisådär 3 år sen jag skrev sist. Under den tiden mådde jag verklien inte bra! Jag va sjukskriven för utmattningsdepression, medicinerad med antidepressiva, ångestdämpande å sömnmedicin. Jag sa upp mej från mitt jobb då jag kände att jag verklien inte ville tillbaka. De va nog bland de dummaste jag gjort i mitt liv. Man ska inte ta såna beslut när man är i de tillståndet. Men de gjorde jag i allafall. Jag hann aldrig komma tillbaka till arbetslivet då livet tog en annan vändning. Vi blev gravida igen så 25:e November 2016 föddes de en liten tjej som fick namnet Villemo Edla Maria Hagberg. Två mellan namn, Edla efter min mormor å Maria samma som jag. Jag va mammaledig fram till början av Juli 2017, sen gick jag tillbaka till hemtjänsten som timvikarie, där jag en gång i tiden började min karriär här i Sollefteå. Jag blev kvar där till Oktober då jag fick en tjänst på ett äldreboende. Blev kvar där 1,5 månad sen bad jag om omplacering till hemtjänsten. Jag började jobba på en annan hemtjänstgrupp där jag är kvar idag. Trivs så otroligt bra med mina kollegor. Men tyvärr så tro jag att verkligheten hann ikapp mej än en gång.. för nu är jag sjukskriven igen. Men de blir ett annat inlägg. Tack för mej å på återseende. Ta hand om er alla där ute!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards