This is who i am.

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Angelika - 8 januari 2015 20:10

Jag ha just kommit fram till att jag å hjärtat är inne på vårt 12:e år tillsammans! Jaa ska man hårddra de så må man väl tillägga vårat break vi hade för några år sen. Men inte nån av oss räknar med de. Thurisaz å Oden bli 7 år i Augusti å November. Vincent bli 5 år å Vide bli 3!? Jag själv bli 30 i November!? När hände de här liksom.. jag minns som igår när jag fyllde 25 å Vincent va bara 3 månader.
Tiden går å vi med den..

Annars flyter dagarna förbi.. en del lite sämre å en del lite bättre. Men de gå åt rätt håll.. nu är de bara å invänta på att dom ska höra av sej så jag få ta tag i allt med hjälp. Snart återgår vi till vardagen med förskola för barnen å förhoppningsvis jobb för min andra hälft. Sen få vi se hur de bli för min egen del i slutet av den här månaden. Vincent ska på sin allra första skidtävling på Söndag.. med nyskidern å Forsmo IF dressen på lär de nog gå galant. Han å pappan va ner ikväll å tränade lite.
Nä de va väl va jag hade å säga för ikväll. Nu ska jag återfå till mitt spelande. Adjö!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards