This is who i am.

Alla inlägg den 29 december 2014

Av Angelika - 29 december 2014 22:11

Okeej nu måste jag ju rätta mitt förra inlägg! Dagen började såklart hur bra som helst med ett efterlängtat samtal. Vi blev väckt (Jå där hör ni, mamman å pappan somna om medans barnen lekte så snällt) kl.9 ringde telefonen.. jag såg att de va min lillasysters man så jag kände på mej va de handla om innan jag svara.
-Grattis moster säger han!! Imorse, närmare bestämt 08:31 anlände de ännu ett gossebarn till världen med sina 3605 g å 50 cm. Fick en bild på han också å jag måste ju säga att man är ju världens stoltaste moster nu. Såååå söt man få va <3 Så nu är man moster/faster till 12 härliga syskonbarn.

Grattis till min älskade lillasyster, hennes man å gossens syskon.

Av Angelika - 29 december 2014 14:14

Idag är en sån där dålig dag.. de bara kommer tvärt. På morgonen när man vaknar å kliver är allt så bra.. ungarna är på bra humör å man känner sej någorlunda pigg. Sen bara tvärvänder de, som om nån dra undan mattan man står på. Å så bli jag toktrött! Jag å Vide käka lunch.. sen ville han vila i mammas å pappas säng.. så nu ligger jag brevid en sovandes kille.. å man bli ju inte mindre trött av att höra hans småsnarkande å djupa andetag. Men inte ha jag nån ro till å blunda. Jag känner mej så otroligt rastlös samtidigt som jag inte orkar göra nånting. Energin finns liksom inte där. Igår va de helt tvärtom.. jag va pigg å orkade göra hur mycke som helst. Jag bli så otroligt less på må såhär! För de här är inte jag. Men de är väl så.. tids nog så kommer tiden ikapp en å bägaren rinner över. Då är de bara en sak som finns att göra.. ta itu med problemet å sikta framåt.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards