This is who i am.

Direktlänk till inlägg 17 december 2014

Skitförbannadedag!

Av Angelika - 17 december 2014 20:40

Dagarna gå upp å ner.. sikket jäkla skit! Att man kan må såhär.. hur funka de liksom i huvve när de är såhär?! Hur funka man överhuvudtaget? Glömmer bankomat kortet i den där grejen efter man ha betala.. de är ju tur den där grejen piper lite å kassör killen påminner om att man ska ta med sej kortet. Eller att man sitter å surrar å glömmer bort händelser man ha vart med om. De är ett rent under man kommer ihåg sitt namn, vart man bor å sin familj. Så känns de ibland. Även fast man glömmer vart spolar vätske spaken sitter i bilen å råkar istället slänga på hellyset i tron om att de gå å spola rutan med de.. alltså va!? Nää en del dagar är helt klart bättre än andra.

Ryck upp dej är ett ord jag automatiskt ha blivit allergisk mot å bli nästan lite arg när jag få höra de. Jaa om de vore så lätt, helt klart skulle jag fan inte vilja må såhär! Jag försöker rycka upp mej! Jag klev upp på morronen, slänger in en tvätt, gå ner å eldar, käkar frukost med mina älsklingar, vi dukar undan sen kommer allt över mej å både stressen å ångesten kommer smygande. Ska jag då istället lägga locket på å göra en massa annat för å slippa tänka på de.. skulle de va bättre? Ibland gå de inte å göra så.. skiten kommer ändå å jag bli såååå trött. Trött så jag skulle behöva sova. Men gå de? Svar nej. Jag tro bestämt att jag måste inse faktum å ett telefonsamtal måste bli av imorrn.. jag vill absolut inte!! Men jag orkar tametåen inte..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 15 februari 2019 00:51

Ett riktigt gnällinlägg!   Här bli de ett nattligt inlägg då Mr. Blund lyser med sin frånvaro och hostan from hell som gör att jag inte kan sova. Nu är de 2:a natten jag inte kan somna och de är så störande! När folk skriver/säger vabbruari vilke...

Av Angelika - 9 januari 2019 21:46

Lägg inte din energi på det du inte kan påverka.. stanna upp i nuet.. här och nu! Vad som kommer ske i framtiden är det ingen som vet. Det öppnas nya dörrar och gamla stängs. Det kan gå åt skogen men samtidigt kan de bli något bra. Allting sker av...

Av Angelika - 3 december 2018 22:30

Jag ha nu vart sjukskriven sen Februari/Mars.. snart börja den lida mot sitt slut. Blev fortsatt till början av Januari. Då ska vi ha ett avstämningsmöte å efter de bli de nog dags att återgå till arbete.. men dock på en låg nivå till en början. 25% ...

Av Angelika - 2 juli 2018 08:09

De är sommar, värmen kommer å går.. de är nu man ska njuta av att alla är lediga å få vara tillsammans. Barnen är ledig från förskolan, J ha också sommarlov. De är mysigt å skönt å slippa alla måsten, kliva upp tidigt för å skjutsa ner barnen på förs...

Av Angelika - 13 juni 2018 08:20


Alltför många i samhället lider av psykisk ohälsa. Stress, ångest, utmattning you name it. Har man brytit ett ben syns de, men på insidan kan ingen se när man lider av psykisk ohälsa. Man känner den, lever med den dagligen. Den sätter sina spår.. har...

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards