This is who i am.

Alla inlägg den 14 december 2014

Av Angelika - 14 december 2014 23:24

Tidiga kvällar är inte jag.. även fast jag vet att jag behöver gå å lägga mej i tid så bli de ändå inte av. Nu ikväll börja jag kvällsbestyren redan vid halv 11.. om man ändå kunde somna därefter också.

Jag vill så gärna skriva ner allt som försigår i mitt huvve, hur jag känner å tycker. Men de finns en spärr i mej.. jag vågar inte. Allt jag ha skrivit nu är så stort för mej.. jag delar med mej av mitt innersta.. jag öppnar upp mej på ett sätt jag aldrig gjort tidigare. Resten tro jag faktiskt få stanna i mej ett tag till.. eller kanske forever! Vem vet.

Ryck upp dej nu va de en kompis som sa till mej, med glimten i ögat å på ett välmenat sätt. Jag svarade då att man måste gå igenom de jobbiga innan man kan må bättre. Å de är precis va jag kommer göra inom de närmsta månaderna. Trodde väl aldrig att de här året ha vart så kaosfyllt som nu.. de här kunde jag aldrig ana efter utomkvedset.. jävla 2014! Å 2015 lär knappast bli så mycke bättre. Jag ha då absolut inga förväntningar.

Förbannade-jävla-skit-Söndag!!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards