This is who i am.

Alla inlägg den 23 november 2014

Av Angelika - 23 november 2014 22:07

Alltså dessa jobbhelger! Jag vill absolut inte gnälla för jag är glad att jag ha ett jobb. Tro mej! Efter ha gått som timvikarie i 8 år å haft en ostabil inkomst varje månad så är jag faktiskt glad att jag ha ett jobb, en månadslön, att veta att pengarna rulla in varje månad. Men just den här helgen så känns de såååå drygt å jobba. Massor av saker skulle visst ske den här helgen som jag såklart ville va med på. Kan va därför jag känn mej så less. Men nu är de snart gjort.. jobbar sista natten för den här helgen så snaaaaart.

Sen ha jag lite roliga händelser framför mej.. å som jag längtar! Först på Lördag dra vi till Boda Borg med Lag 42.. alltså vårat lag som är med på Vindelälvsdraget. Sen tänkte vi nog fara på badhuset med pojkarna på Söndag.. om de gå vill säga. Nästa månad den 20:e ska jag å Lena fara ner till Sundsvall å julhandla på Birsta å Ikea . Kommer bli skojigt! Vi lämnar både karlarna å barna hemma. Lugnast så hahaha. Julen i år kommer vi fira hemma, eftersom jag går av på julaftonsmorgonen så ids vi inte dra iväg nånstans. I år ska vi även inhandla en plastgran.. jag som tjata om de redan förra året, men Johan fick som han ville å därmed blev de en riktig gran.. tänka sej att jag lyckades övertala han till de här året haha. Men nyåret kommer, om allt gå bra med barnafödandet för lillesis så firar vi in de nya året i Avanäs. Nu få vi väl bara hålla tummarna att hon trycker fram bebisen framförallt innan jul å att den lille inte får för sej å kika ut senare. Men självfallet så hoppas jag ju i de allra största att allt gå bra. Sen få han eller hon komma ut när den behagar :) Så förhoppningsvis få jag snusa bebis ?

Må ju även berätta att min älskade andra hälft ha fått jobb! Ja fram till 12:e December med chans till förlängt. Vilket han ha goda chanser till. Å jag hoppas hoppas de bli så. Säg nu att han få ha den turen!! Tänk er.. två stabila inkomster, nu borde de få va hans tur. För de är han värd!! ?

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards