This is who i am.

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Angelika - 7 oktober 2014 10:54

Efter en helg i Umeå kickar vi igång vardagen igen med föräldramöte, träning, jobb, förskola å ledighet. Vincent ha sin träning ikväll å mamman ha redan gjort bort den för idag ? Tabata is the shit! Nu lär jag känna mej rätt mör i kroppen de kommande dagarna. Feels good! Å så bli de en repris på Fredag.. min personliga tränare å jag ?

Helgen spenderades som sagt i Umeå.. först två nätter hos brorsan med familj, umgås med dom å mina brorsbarn som man tyvärr sällan träffar. Lördagen kom å kl.13 samlades vi hos min systerdotter.. en suprise babyshower för lillesis. Kan lova er att hon blev verklien överraskad! Vi lekte lekar, åt gott å skrattade tokmycke! Å de bästa av allt är såklart att hon va nöjd med dagen. Må säga att Jennifer å Marita gjorde ett sjukt bra jobb med hela planeringen! Tyvärr fotade jag inte så mycke. Jag å lillesis blev kvar til sena kvällen sen for vi hem till henne. Å ja fick se deras nya fina hem ? Ett fint hus med världens tomt, ladugård, hönor å både katt å hund. En liten kissemiss bebis som heter Kattis, Vilgot döpte henne å eftersom han ha en leksakshund som heter Hundis fick katta heta Kattis, sötpojken! ? Tyvärr hann jag inte träffa resten av familjen.. men 24:e åker vi upp igen, jag å barna så då få vi mer tid å träffa alla. Myyyyys!!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards