This is who i am.

Direktlänk till inlägg 25 juli 2014

Åh du lediga helg!

Av Angelika - 25 juli 2014 01:02

En ledig helg innan de vankas 2 jobbhelger i rad.. that´s it för fröken Edlund. Går av imorrnbitti.. då bli de å sova halva dagen.. ska möta upp min andra hälft på stan på jakt efter en doppresent till lilla Leon som ska döpas på Lördag. Sen bli de hem å svida om för vi ska grilla hos en kompis.. Johan å hon lär väl ska nåt å dricka i form av nå alkoholhaltigt, jag själv ska agera chaffis till en annan kompis. Nyktert imorrn på Laxfestivalen dels för så jag vet att vi ta oss hem å dels för att vi ska ju på dop på Lördag i Norrfällsviken. Med både karl å våra barn i bilen vill jag inte sitta å köra halvbakis. Jag är en sån person som inte gillar å köra dagen efter jag ha druckit, visst ha de hänt att jag gjort de å självklart så ha jag vart säker på att jag är körduglig.. men ändå så känns de inte helt ok. Då är de bättre å avstå spriten. Söndag fundera vi på dra upp till Junsele å gå på djurparken med barna.. vi få väl se va vädret säger. 


Sen en annan grej.. jag ha vunnit 6 kg godis!!!? Ha sett att två kompisar ha gillat å delat en sida på facebook där man kan vinna gratis godis.. men jag ha som inte brytt mej om de.. förra Söndagen tänkte jag ah jag testa väl.. tyckte inte dom såg så god ut så jag skulle väl inte förvåna mej om jag vinn skiten.. jag gillade å delade både sidan å inlägget som man skulle göra för å få en chans. När jag sen dan efter hade gått å lagt mej så ringer Johan som satt på undervåningen till mej å fråga om jag visste om att jag hade vunnit 6 kg godis.. haha kul ju! Vincents lördagsgodis är räddad några Lördagar framöver nu :P 6 kg godis!! De är ju sjukt mycke ju.. här behövs inge fikabröd till gästerna för jag kommer ju ha godis å bjuda på hahahaha. Snacka om att självdiciplinen kommer testas till max. Inte bra, inte bra! Men de finns säkert nån mening med de också.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 15 februari 2019 00:51

Ett riktigt gnällinlägg!   Här bli de ett nattligt inlägg då Mr. Blund lyser med sin frånvaro och hostan from hell som gör att jag inte kan sova. Nu är de 2:a natten jag inte kan somna och de är så störande! När folk skriver/säger vabbruari vilke...

Av Angelika - 9 januari 2019 21:46

Lägg inte din energi på det du inte kan påverka.. stanna upp i nuet.. här och nu! Vad som kommer ske i framtiden är det ingen som vet. Det öppnas nya dörrar och gamla stängs. Det kan gå åt skogen men samtidigt kan de bli något bra. Allting sker av...

Av Angelika - 3 december 2018 22:30

Jag ha nu vart sjukskriven sen Februari/Mars.. snart börja den lida mot sitt slut. Blev fortsatt till början av Januari. Då ska vi ha ett avstämningsmöte å efter de bli de nog dags att återgå till arbete.. men dock på en låg nivå till en början. 25% ...

Av Angelika - 2 juli 2018 08:09

De är sommar, värmen kommer å går.. de är nu man ska njuta av att alla är lediga å få vara tillsammans. Barnen är ledig från förskolan, J ha också sommarlov. De är mysigt å skönt å slippa alla måsten, kliva upp tidigt för å skjutsa ner barnen på förs...

Av Angelika - 13 juni 2018 08:20


Alltför många i samhället lider av psykisk ohälsa. Stress, ångest, utmattning you name it. Har man brytit ett ben syns de, men på insidan kan ingen se när man lider av psykisk ohälsa. Man känner den, lever med den dagligen. Den sätter sina spår.. har...

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards