This is who i am.

Alla inlägg den 27 maj 2014

Av Angelika - 27 maj 2014 01:40

Ojoj vilken kväll jag haft!! Eller dag kanske jag ska säga för de börja redan där.. hämtade pojkarna på förskolan, vi skjutsa pappan till jobbet, han blev nån minut sen. Vi släppte av han å åkte hem.. väl hemma är pojkarna på superbra humör.. busar med varann, skrattar å är bara allmänt nöjd, de va bra eftersom jag stod å gjorde middagen.. sen gick de utför.. jag skoja nog inte när jag säger att de tog nog 40 minuter innan dom hade ätit.. å då hade dom inte ens ätit upp allt! Vide testade mitt tålamod med å slänga mat på golvet, slängde ner skeden, styrde undan tallriken.. Vincent surra mer än va han åt. Mellanåt å innan vi käka så ringde telefon stup i ett.. försäljare såklart vilka annars. Jag va på dåligt humör eftersom leken innan maten övergick till tjafs å bråk mellan pojkarna.. jag snäste åt försäljarna å blev irriterad på mej själv att jag alltid går på dom där förbannade erbjudanden på nätet "Vinn blöjor för 10.000" Jo tjena.. du vinner inget ändå men får massa försäljare på kroken.. å jag trillar alltid dit! Så jag tyckte lite synd om dom.. men men. Sen när vi hade ätit klart drog vi upp till Niclas å Paulina för å hälsa på.. kom precis upp till Forsmo å skulle svänga av när de börja låta som jag hade fått världens heffaklump innanför däcket.. jaaa tänkte jag! Ringde Johan som inte alls förstå va de kunde va.. ringde sen Paulina eftersom jag va bara nån hundra meter ifrån dom så dom kom dit.. han fick provköra för å se va de kunde va.. å de lät ingenting först.. men sen kom de där ljudet igen.. körde in på deras gård å han tog lös däcket för å kolla va de kunde va för fel.. en bult fattades så bromsoket satt typ inte fast! Fick lov å ringa jobbet i panik så dom kunde försöka leja in nån.. men tyvärr med så kort varsel så gick de inte.. så de blev tokringning till svärmor som skulle passa pojkarna tills Johan hade kommit hem, Paulina kunde skjutsa mej på jobbet å svärfar skulle hämta mej.. allt va bara ett enda stort kaos! Men till slut så hitta Niclas en bult som han satte fast å vips så låter de inget när jag bromsar (förutom dom ljuden vi redan ha där) Så de gott folk va min (oturs)dag!! Men jag tog mej till jobbet i allafall :)


Så dagens ros gå till Niclas å Paulina som va så otroligt mega gullig som hjälpte mej!! Utan er hade nog bilen fått stå kvar där.

Å dagens tänkvärt.. gå inte på samma nit som jag ha gjort.. ;P 

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards