This is who i am.

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Angelika - 19 maj 2014 20:33

Oh yes i do!! Jag känner mej på topp ikväll. Som jag skrev på facebook så tog jag hundarna på en rask promenad upp till Forsmo.. alla 3 samtidigt! De va en liten utmaning må jag faktiskt säga.. speciellt när vi passerade fårhagen. Koyuk ville inte alls lyssna på mej å drog i kopplet.. dom andra 2 lyssnade bättre.. men dom är ändå trots allt 6 år å är lite mer van vid andra djur.. fast lite nyfiken va dom. Just nu ikväll känner jag verklien att jag ska börja med mitt nya liv (typ för 673:e gången) sluta med socker å börja motionera mer. Mmmm få väl se haha ;P Så jag må göra ett besök hos fröken Anna å låna hennes våg för å mäta musklerna å fettet för å se resultatet sen. Så snaaaaaart kanske jag kan börja jogga lite, å även hänga på Anna ;) Men jag är iiiiiiinte riktigt där än. Ska ta å hämta ut medicinen imorrn så jag kan bli bra i min fot nån gång.


Sen ha jag även en resa upp till mamma å pappa inplanerad.. å jag ska lämna både J å barna hemma för å åka upp själv en sväng. De bli bara 2 dagar. Sen under min näst nästa långledighet som blir till midsommar ska jag å barna åka upp. Eftersom älsklingen jobbar så lämnar vi han hemma. Jag tro vi kan behöva va ifrån varann lite också.. de är nyttigt. Man måste sakna varann mellan varven. Nu ha vi ju våra stora intressen tillsammans också.. jakten å hundarna, nog för att han håller sej till skidor med hundarna å jag ha fortfarande hundspannet i mitt hjärta. De är inte alls lika kul å åka skidor :P Förhoppningsvis så byter jag släde så jag ha nåt riktigt å åka med än min gamla OT-släde som belagen ha lossna på.. fastlimmade under medarna!? Jag förstå inte alls hur dom tänkte. Tacka vet jag QCR- skena så man kan byta belag. 


De känns verklien som vi ha en toppensommar framför oss. Jag blev utmanad av min goda vän Camilla att under 7 dagar skriva 3 positiva saker som hänt under dagen på min status på facebook.. å jag känner att baktanken med de hela funkar verklien. Jag ha sen jag börja med de känna mej mer positiv.. de är bra skit! Så jag tro de kan ligga bakom min positiva inställning :)



Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards