This is who i am.

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Angelika - 1 maj 2014 22:54

Sitter å kollar igenom bilderna jag ha på fejjan.. sjukt kul de är å titta tillbaka. Men som vanligt så är de icket så kul å se sej själv på bilder. Jag ska köpa mej ett gymkort å börja träna!! Från början när jag började jobba natt så kunde jag ha med mej en matlåda å äta mat på natten!? Nu bli de yoghurt å lite frukt istället. Jag ha minskat mina portioner å tydligen gått ner mer av bara de!? Å varför jag vet så säkert om de är för att en av mina bh'ar är för liten!? Varför i sjutton ska man minska där?? De om nåt vill man väl ha kvar. Men de är väl så.. mer ska de bli även fast tuttarna också krymper!


Videknoppen håller på fler tänder.. nu även en kindtand uppe på varsin sida. Han ha de kämpigt med de små gaddarna som kommer upp. Jag önskar faktiskt han hade kunnat börja få dom tidigare.. Vincent fick sina tänder tidigare, så jag upplevde inte att han hade de så jobbigt.. förutom när han började bli lite större. Då märkte man av de mer. Dom börja bli så stor våra småtroll.. Vincent ha kommit in i nån trots, så ibland är han jättekul.. *not* Men ibland kan jag inte annat än skratta åt han lite tyst för mej själv.. han är ju så söt! <3


Nästa vecka åker jag å mina jobbarkompisar ner till Göteborg på utbildning. Å som jag se framemot de! Vi ska nämligen flyga ner.. å jag ska göra min debut! Jag ha aldrig flygit förut så de ska bli spännande! Så jag hoppas även att vi få finväder å varmt :) Å de allra bästa av allt så hoppas jag på få träffa en viss schejj vid namn Kickan <3 I´m ducking miss you! 


Njää de va allt för ikväll.. hörs!


Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards