This is who i am.

Alla inlägg den 3 april 2014

Av Angelika - 3 april 2014 22:20

Med risk att låta tjatig.. meeeen jag måste ju få skriva ut de här på bloggen också! Jag ha klara jägarexamens provet!! Bildbevis.. here it is!  


Sen är jag ju heeeeeelt värdelös på uppdatera här.. så jag säger då de: facebook is the shit! Hade jag inte haft de, ja då hade ni nog kunna följa mej bättre här. Men de finns kanske nån där ute som inte ha facebook som läser :) Va som hänt sen senast jag skrev är att bilen ha strula, generator felet gjorde sej påminnt så vi kom till den punkten vi ha vänta på.. generatorbyte. De gick väl fint, förutom att när vi hade fått tillbaka bilen å jag skulle köra hem efter handlingen på Ica Kvantum så börja bilen strula... igen... de visa sej bara att de va en slang som inte satt fast.. jag fick hjälp å vips så gick bilen igen. Dock hade jag körförbud på den så jag fick besikta om den så nu ha jag i allafall till i slutet av månaden på mej å fixa till den å besikta den igen.


Vide surra på mer än förut, nu ha han börja sätta ihop orden till meningar.. t.ex som när vi va ute å jag styrde grejer med vagnen.. då klappa han på vagnen å sa: sitta här. Han härmas när man pratar å tar efter både med ord å hur man gör. Han ser hur Vincent gör å tar efter.. både på gott å ont. Jag tro storebror tyck de är kul å hitta på bus eftersom hans lillebror gör likadant haha.. sötonga <3 Vi ha hett upp barna på heltid på förskolan när vi jobbar bägge två, å de märks skillnad faktiskt. Dom är lite mer tröttare men samtidigt så leker dom mer tillsammans efter dom ha kommit hem å dom är lite gladare. 


Så jaaa livet å vardagen lunkar på som vanligt :)


Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards