This is who i am.

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Angelika - 10 mars 2014 20:28

Jag uppskattar ledighet.. å jag vill passa på å tacka min kära arbetskamrater som ha gjort att jag kunnat va ledig nu över Vindelälvsdraget. Sen att jag är ledig så många dagar innan vi drar är också väldigt uppskattat.. jag hinner då fixa allt som ska fixas innan vi åker på Onsdag. Tvättmaskinen ha gått varm idag haha.. ha även lyckats hitta åt stövlar till barnen.. inte en dag för sent! Dock hitta jag inte galonhandskarna.. ha säkert lagt bort dom på ett bra ställe. Pojkarna ska va på förskolan imorrn då hinner jag packa utan att jag ha två små som vill hjälpa till haha.. dom är så duktiga som vill hjälpa till, man ska nog njuta av de medans dom är intresserad. Vi få hjälp med å plocka ur diskmaskinen oftast av Vide.. han är så duktig! Vincent tyck väl inte de är lika kul som Vide.. men när han väl hjälper till så är de också uppskattat. Vide bli stortokig om han inte få hjälpa till å duka fram å plocka bort när vi ska käka. Gullungarna våra <3


Typiskt nog verka jag ha fått nå skov igen av den berömda IBS'en som läkarn trodde jag ha.. få ont än va jag äter.. de hade väl kunna vänta tills vi ha komme hem.. men jaja! Jag hade väl inte så mycke på hjärtat ikväll.. ska mata hundarna sen gå lägga mej.. efter 4 timmars sömn härom natten känner man sej rätt sliten. Så nightie på er gott folk :)

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards