This is who i am.

Direktlänk till inlägg 4 mars 2014

Min underbara helg <3

Av Angelika - 4 mars 2014 03:07

Då va helgen förbi.. å damn va speciell den ha vart! Glädjefylld, chockartad å helt alldeles underbar! När jag tänker tillbaka så sprids en oändligt stor glädje i mej. Fredagen började med lite extra pirr i magen då jag gick av jobbet å styrde bilen mot Sollefteå för att tillbringa dagen i skolan, den allra sista skoldagen va nu här. Vi blev avtackad med smörgåstårta, kaffe, en blomma å fina ord. När jag sen började åka hemåt fick jag en känsla av att de skulle va nå fler hemma. När jag sen kom hem va jag givetvis själv. For å lämnade barna å hundarna hos farmorn å hämtade sen Johan. Vi kom hem å jag slängde in nå kartonger.. min älskade sambo hade vart lite hemlighetsfull å sa att han hade en överraskning. Jag frågade då om den där överraskningen innebar om de va nån som skulle sova över.. tänkte då att för i så fall må jag börja röjja ihop i gästrummet. Nä sa han bara.. när jag sen vände mej å gick ut ur rummet så få jag syn på först min storasyster, lillasyster å sen mamma ståendes i trappen!! Chockad å glad är bara förnamnet. Dom ha alltså åkt från Umeå å Vilhelmina för att överraska mej. Såååå stort!! De där gjorde verklien min helg. Bara att dom kom ner å ville fira mej för min examen.. jaa jag är nog lite mållös än idag. Senare på kvällen fick vi ännu ett besök.. moster från Njurunda kom också upp! Så himla kul! Resten av kvällen firades, både med två klasskompisar, en kompis å familjen. På Lördag hade vi två som låg i princip hela dagen haha. Vi andra drog in till stan. På kvällen blev jag utbjuden av mamma å syrrorna på kina. Helgen va alldeles för kort! Jag ha haft de hur bra som helst. Jag kommer minnas den så länge jag lever. Så tack alla ni som va med å förgyllde min helg! <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 15 februari 2019 00:51

Ett riktigt gnällinlägg!   Här bli de ett nattligt inlägg då Mr. Blund lyser med sin frånvaro och hostan from hell som gör att jag inte kan sova. Nu är de 2:a natten jag inte kan somna och de är så störande! När folk skriver/säger vabbruari vilke...

Av Angelika - 9 januari 2019 21:46

Lägg inte din energi på det du inte kan påverka.. stanna upp i nuet.. här och nu! Vad som kommer ske i framtiden är det ingen som vet. Det öppnas nya dörrar och gamla stängs. Det kan gå åt skogen men samtidigt kan de bli något bra. Allting sker av...

Av Angelika - 3 december 2018 22:30

Jag ha nu vart sjukskriven sen Februari/Mars.. snart börja den lida mot sitt slut. Blev fortsatt till början av Januari. Då ska vi ha ett avstämningsmöte å efter de bli de nog dags att återgå till arbete.. men dock på en låg nivå till en början. 25% ...

Av Angelika - 2 juli 2018 08:09

De är sommar, värmen kommer å går.. de är nu man ska njuta av att alla är lediga å få vara tillsammans. Barnen är ledig från förskolan, J ha också sommarlov. De är mysigt å skönt å slippa alla måsten, kliva upp tidigt för å skjutsa ner barnen på förs...

Av Angelika - 13 juni 2018 08:20


Alltför många i samhället lider av psykisk ohälsa. Stress, ångest, utmattning you name it. Har man brytit ett ben syns de, men på insidan kan ingen se när man lider av psykisk ohälsa. Man känner den, lever med den dagligen. Den sätter sina spår.. har...

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards