This is who i am.

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Angelika - 17 februari 2014 09:18

Inatt ha de vart jobbigt för Videplutten :/ Han vaknade vid halv 12 å grina.. försökte få han å somna om igen, byta blöja å sitta å stryka han över pannan. Men han kom aldrig till ro.. somnade till å tvärvaknade.. så höll han på ett bra tag. Till slut fick vi prova å inhalera med Airomir å gav han nässpray. Gav han välling å till slut så somna han. Kan inte riktigt säga om de va allt vi gav han som hjälpte, eller om de är tänderna, eller både och. De är så jobbigt å se sina små vara så missnöjd å ingenting som verkar hjälpa. Även fast jag vet att de finns de som ha de mycke värre med sina barn som är allvarligare sjuka. Men som mamma så spelar de ingen roll.. man vill att sina barn ska få va frisk. Punkt slut! Så idag få storebror va själv på förskolan å Vide är hemma med mej. Han skulle få de för tufft idag å va på förskolan så därför få han va hemma.. haft en jobbigt natt å vakna tidigt. Vi hann bara hem efter ha lämnat Vincent så fick jag lov å lägga han. Nu sover han så jag få se hur länge :) Sen när vi hämtat pappan på jobbet så åker familjen till farmor å lämna igen tvättmaskinen, hämta mer rat å bjuppar på middag. Mys med farmor de är alltid lika trevligt :)


Nu ska jag göra lite nytta. Ajöken fröken!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards