This is who i am.

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Angelika - 11 januari 2014 22:51

Jag å Simon.. min systerdotters pojkvän. De här togs när vi va på fest hemma hos dom :)

 



Min älskade vovvsing <3

    



Systrarna Edlund i sitt esse haha! Jaa okej två st heter numer Johansson å Eriksson :) Storumandagarna 2013..

   

 

 


Jag å min älskade lillasyster back in the days <3 Jag till vänster å lillesis till höger.

   

 

Jaa precis som rubriken lyder så blev jag visst de haha! Tycker de är så kul med bilder.. tyvärr är man helt kass på framkalla bilderna man tar å slänga in dom i ett fotoalbum. Vi ha ju tusentals bilder som borde framkallas. När jag är klar med skolan ska jag försöka å fixa de.. köpa ett snyggt fotoalbum å sen göra en scrapbooking av de :) Nu när jag ha pluggat så ha jag helt enkelt inte haft tid till nå pyssel. 

 

Nu ha kylan kommit å snön med den.. men de är för lite! Många tycker nog att är vi inne i Januari å inte fått nån snö kan vi lika gärna va utan den.. jag kan hålla med till viss del. Men för dragintressets skull så vill jag ha snö! Å de vill våra draghundar också ha. Jag följde med Camilla å körde dom i Torsdags.. 7 km å dom va trött sen. En endaste gång ha vi vart ute å dragit med dom. De bådar inte gott för Vindelälvsdraget som äger rum vecka 11. Våra stackars pojkar kommer inte få va med om vi inte kan träna dom.. så ge oss snöööööööööööö!! Snö i massor!   

 

Tack o hej!



Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards