This is who i am.

Alla inlägg den 27 december 2013

Av Angelika - 27 december 2013 09:30

Julen ha nu passerat å jag ha precis gått av från 2 nätters nattjobb. Med nattjobb både juldagen å annandagen hoppas jag på liiiite bättre betalt än vanliga fall. Å de ha jag hört att de gör. Ledig i helgen för å ladda upp Mån-Ons med jobb.. alltså fröken Edlund jobbar nyår, så 12-slaget bli att spendera framför tv´n. Känns väl lite sisådär.. när jag växte upp firade vi aldrig nyår.. de va liksom inge speciellt. Men med Johan ha jag fira nyår så de känns ju lite tråkigt. Å så ha ju vi våran förlovningsdag den dagen. Men sen gå jag på 9 dagars ledighet vilket kommer spenderas i Ankarsund hemma hos mamma å pappa.. men de bli bara över helgen. Sen må man ju hem för å ladda för sista kursen på skolan. 

Julafton 2013 spenderades hemma i Forsmo med mamma, pappa, lillesis m. familj, Johans familj.. mamma, pappa, syskon å mormor. Med både julmat å fika ökade kilona.. så efter nyår bli de å ta nya tag med viktnedgången som tyvärr ha blivit lagd på hyllan. Men mysigt ha vi haft! De ha vart så underbart å få rå om familjen. Jag verklien älskar ledighet när man få träffa familjen å umgås. 


De blev ett kort inlägg.. men bättre de än inget :) God fortsättning på er!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards