This is who i am.

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Angelika - 24 juli 2013 20:35

Förkylning, en liten Vide som börjat krypa, Vincent som trotsar, pratar å ha blivit ännu större, ännu en sommar med jobb, hjortronplockning, sjukhusbesök med blodprover å en dom som innebar laktosintolerans, planering inför ett 30:års kalas, en storkille som blir 3 år om 1 månad, en lillebror som blir 1 år om 2 månader, ännu ett försök med viktnedgång, lite tankar å funderingar om allt möjligt, crousing i Sollefteå, Åsele marknad, Laxfestivalen i Sollefteå, förberedelser inför fortsatt plugg till hösten.. så kan man nog sammanfatta min sommar. 


Förkylningen är inne på 2:a veckan.. hostar mest på nätterna, barna sover oroligt.. speciellt Vide som antagligast börjar få tänder å ha mycke drömmar. Så de innebär att han vaknar å är toklessen.. de enda som hjälper är närhet. Så en del nätter har vi legat alla 4 i sängen = trångt! Vincent måste vara inne i nån 3:års trots.. Vide ha humör vill jag er lova. Vincent är rena rama motsatsen till den här lille killen. Johan fyller 30 den 18/8 så här planeras de för fest! Mer än så kan jag inte säga eftersom han inte vet om så mycke. Vincent blir 3 år 24/8 å Vide blir 1 år den 26/9.. många som fyller år nu. Viktnedgången gå sådär nu.. jag ha gått upp nåt kilo å eftersom jag vart så förkyld å inte kunna anstränga mej. Bricanylen ha vart ett måste nu, de å allergitabletterna. Hostar så mycke så jag bli ansträngd med andningen. Skräp va jag hatar de! 2 dagar sjukdom från jobbet.. jag hatar'ne! Vi va en sväng på Åsele marknad.. åkte lite karusell, köpte sockar å en kruskavel till tunnbrödbakningen. Nu taggar vi för Laxfestivalen som är nu i helgen! Med de avslutar jag med lite bilder.


                 

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards