This is who i am.

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Angelika - 17 juni 2013 11:19

Har nu påbörjat min första dag med å rena kroppen.. första veckan kommer bli jobbigast. Köpte ett batteri till vågen så nu kan jag väga mej hemma. Ha gått upp 1 kilo sen jag vägde mej sist.. men tyvärr försvann min energi och entusiasm till både viktnedgång och promenader. Men nu ta jag nya tag! 1 vecka med å rena kroppen, äta endast 2 ägg, kyckling, fisk eller kalkon.. 2:a veckan få man börja lägga till lite annat. Midsommar kommer bli jobbigast! Äta gott på midsommar är bara å glömma. Men i slutändan vad väger tyngst? Gå ner i vikt som jag ha strävat efter i så många år eller äta gott 1 dag? Inte så svårt val.. de är bara å bita ihop. Jag kan se framemot nästa Lördag istället då vi ska fara upp till Storuman å gå på dansgalan med mina syskon.. då kommer de bli både grillning å alkoholhaltiga drycker. Få köra en reningskur 2 dagar när jag kommer hem på de. 


Videknoppen växer så de sprakar.. han ha börjat prata lite å kan säga mamma, pappa, titta å lampa. Hans häftiga humör görs sej påmind varje dag. Några tänder ha han inte börja få, men dom är nog inte alltför långt bort. Han tar sej fram i både gåstol å på golvet.. han liksom sitter och flyttar benet som han är på väg å ska krypa sen tippa han rumpan åt andra hållet å vips så är han framme vid förstärkaren vid tv'n. Idag ställde han sej på knä i sängen.

   Vincent ha verklien blivit stor nu.. helt blöjfri på dagarna å under vilan.. på natten få han fortfarande ha blöjan på eftersom han inte vaknar när han vill kissa. Men de ha vi ingen brådska med. Blöjfri redan innan 3 år? De gick fort för våran numera stora pojke <3 Våra älskade barn!


På Torsdag börjar jag mitt semestervikariat.. men inte nog med de så ha jag fått jobba över 100 timmar både Maj å Juni.. feels good! Så lite pengar ramlar de in nu. Känns skönt att de i allafall är stabilt under sommaren, å att vi ha 2 helt okej inkomster. Jag ha sagt att jag få full lön, men riktigt så är de ju inte. Men för mej är de som en full lön. Ska även ta å skicka in papperen till kommunal så jag gå med i a-kassan. Måste bara ringa dom först så jag fyller i rätt. 

Avslutar de här inlägget med nå bilder :)


       

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards