This is who i am.

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Angelika - 11 maj 2013 19:40

Nu är jag snart klar med psykiatrin, jag har bara lite kvar som att skriva in på datorn, lägga till lite och sen skicka in skiten. Då är de bara å ta tag i specialpedagogiken. Jag ha läst psykiatri medans de andra i min klass ha läst specialpedagogik å anledningen till varför är när jag väntade Vide fick jag i V.30 graviditetsklåda som bidrog till att jag fick toklite sömn i ca 8 veckor, jag hade ingen energi till å plugga, jag orkade helt enkelt inte.. så jag fick välja å hoppa av, eller ta ett uppehåll. Så i December bestämde jag mej för å fortsätta. Så i Januari va jag åter tillbaka i skolbänken. Då hade jag missat 2 kurser. Så nu ha jag läst en för att komma ikapp, så specialpedagogiken ha jag på mej över sommarn.. till hösten bli de mer stressigt då jag ska läsa medicinsk grundkurs tillsammans med komvux, om jag nu tar mej in, SAMTIDIGT som jag läser en annan kurs med min klass haha.. så gott folk är jag off nu så lär jag väl bara bli mer då. De ska bli spännande å se hur de. Men jag ska banne mej inte ge mej.. vi ha höstterminen kvar å inte ens halva vårterminen å de är inte mycke. Eftersom vi ha fått den här utbildningen av Sollefteå kommun känns de som att jag vill å tänker ta den här chansen. Tyvärr finns de folk som inte ha fått den här chansen å fortsätta :/


Å sen då.. pappan i huset kommer va hemma i sommar å va pappaledig medans mamman ska jobba. De kommer bli en händelserik sommar å de gillas! Först ha vi crusing här 1:a Juni.. sen 14:e å 15:e är de bröllop för våra 2 vänner där Johan ska va bestman å Vincent ringbärare :) Dagen efter bli själva bröllopsfesten. 28:e dra jag å Johan upp till Storuman till mams å paps eftersom de är marknad å dansgalan på Lördagen.. då bli de party å grillning med syskonen å respektive, ska bli sååå kul å jag hoppas de bli de också! Bra väder hoppas vi på. Barna få va hemma med farmorn som ska va barnvakt. De bli våran första tripp utan våra småtroll. Sen kommer vi till laxfestivalen.. då ha jag också en ledig helg.. ha väldigt många lediga helger i sommar.. tyvärr känns de som.. eftersom man inte jobbar så mycke annars är de såååå skönt å ha en riktig inkomst i allafall under 2 månader.. så då jobbar jag hellre väldigt mycke under dom få månaderna. Men men.. man kan ju inte få allt. Sen kommer vi till stora födelsedags månaden.. Johan bli nämligen 30 den 18:e.. men vi kommer ha ett bamse kalas nån helg innan. Sen fyller ju Vincent 3 år den 24:e.. tiden försvinner.. poff säger den bara! Vide bli ju 1 år i September.. mina små skatter! <3

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards