This is who i am.

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Angelika - 6 maj 2013 23:09

Jag ha verklien börjat en resa kan man säga.. en viktresa. Jag nu bestämt mej att jag vill gå ner i vikt! Jag ha alldeles för mycke "kött på bene" haha! Jag är nu inne på min 4e vecka å jag ha typ inte gått ner nånting.. den sista veckan ha allt bara stått still för mej, en klockren svacka kan man nog säga. Jag ha inte rört på mej i den utrstäckning som jag skulle ha gjort. Men däremot ha jag hållt ifrån mej onyttigt skit.. förutom på Lördagarna.. då få jag unna mej nått gott. Jag drar ner på sockret.. försöker verklien å undvika stoppa i mej sånt. Å typ allt annat onyttigt. Så jag kör inte efter nån speciell diet. Cambridgekuren är nåt som ha funkat på mej förut.. åt soppor i 3 veckor å gick ner en hel del, några år sen men ändå. Nu skulle jag vilja ha råd å köra på igen.. men ack så dyrt de är! :/ 

Näe nu är de sängen som gäller.. hoppas på finväder imorrn så man kanske kan ta sej ut på en promenix med en sovandes Vide i vagnen som sällskap. De skulle gillas! Men nu är jag så trött så öga gå i konkurs.. gonatt!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards