This is who i am.

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Angelika - 17 april 2013 11:29

What!? De är precis 1 månad sen jag skrev sist.. satt igårkväll å funderade å tänkte att de va ett tag sen jag skrev.. men att de skulle va hela 1 månad trodde jag inte. Här händer de grejer.. Vide bli 7 månader om 1 vecka.. sjukt va tiden gå fort! Jag hinner inte med. De är värsta babyboom året i år.. flera ha fått, fler väntar.. min kära vän som väntar twins å tro dom kommer vilken dag som helst :) Jag är bara glad att jag ha gjort bort de. Nu njuter vi i fulla drag av vårat lilla troll å stor troll <3 Johan kommer va hemma i sommar medans jag ska jobba järnet. Då få Vincent va hemma å ha sommarlov.. de är bäst å passa på liksom för nästa sommar lär nog båda få va heltid på förskolan tyvärr.. å de säger jag för jag tycker om å få va ledig med mina barn. Jag har inte fullt 1 månad kvar av min mammaledighet.. sen gå jag inskolning i Graninge 1 vecka å blir därefter arbetslös igen.. å Johan få ta över ledigheten :) Jag får liiiite ångest över de hela faktiskt! Men de är nog mest att behöva va ifrån lilltrollet.. ha lite separationsångest. Men de lär gå bra! Vincent ha börja surra ännu mer.. nu sätter han verklien ihop meningarna också.. som nu imorse så kom han ut rummet med en bil i ena handen å en legobil i andra, samt att han hade en trasig motorcykel som han jonglera med.. den va trasig så han la ner den å jag tog upp den å laga den å sa här till han.. då sa han att: jag kan inte ta den mamma för jag har mycke grejer i handen.. mammas hjärta smälter! Av de lilla för er, men för en annan är de sååå stort när han säger såhär smarta saker, han börja förstå så mycke. Han bli ju ändå 3 år i Augusti.


Näe nu ska jag käka lite lunch.. ajöö!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards