This is who i am.

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Angelika - 17 mars 2013 01:49

Imorrn vid den här tiden är hela familjen åter samlad igen.. flocken ute å mina grabbar här inne. Ska bli skönt! Jag sa till svärmor ikväll att även om de känns förbannat pissigt att jag inte kunde fara på Vindelälvsdraget så är jag så otroligt glad att jag ha haft dom helt själv, fått rå om dom själv liksom. De ha vart så mysigt! Å jag måste passa på å säga tack till just svärmor som ha ställt upp, följde med på sjukhuset så jag slapp fara själv.. å tog mina barn en stund på kvällen så jag fick gå sova en stund. Underbart!! <3 Näe nu sover lillskrutt så nu är de dags för en annan också! Gonatt på er!

Av Angelika - 17 mars 2013 01:49

Imorrn vid den här tiden är hela familjen åter samlad igen.. flocken ute å mina grabbar här inne. Ska bli skönt! Jag sa till svärmor ikväll att även om de känns förbannat pissigt att jag inte kunde fara på Vindelälvsdraget så är jag så otroligt glad att jag ha haft dom helt själv, fått rå om dom själv liksom. De ha vart så mysigt! Å jag måste passa på å säga tack till just svärmor som ha ställt upp, följde med på sjukhuset så jag slapp fara själv.. å tog mina barn en stund på kvällen så jag fick gå sova en stund. Underbart!! <3 Näe nu sover lillskrutt så nu är de dags för en annan också! Gonatt på er!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards