This is who i am.

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Angelika - 13 mars 2013 20:38

Nu kan man nog faktiskt säga att lillebror är frisk.. så albatrossen (inhalations apparaten) åker tillbaka till barnmottagningen imorrn för den behöver vi inte använda! Å skulle de mot förmodan behövas lite andningshjälp ha vi airomir hemma så de funka nog, men jag tro inte den behövs. Å förhoppningsvis slipper han använda den nästa gång han bli förkyld. Idag ha pappan i familjen åkt iväg å bli borta ända till Söndag kväll.. 2 av hundarna följde med eftersom dom är på Vindelälvsdraget å minstingen är å busa på Wild Tribe's kennel.. jag å pojkarna är hemma å håller ställningarna. Men jag måste faktiskt megde att jag är bra mycke deppad att jag inte är där! Draget är liksom den största händelsen på året.. å de känns så jobbigt å inte va med i år. Men allt som sker ha en mening.. å de va helt enkelt inte meningen att jag skulle va med i år.. även om jag bara hade följt som handler. Å sen följer varken C eller A med så draget hade ändå inte vart komplett utan mina kära brudar <3 Men nästa år ha jag sagt till min kära karl att ha vi ingen barnvakt då är de hans tur å va hemma med barnen för jag kommer inte å palla med å sitta hemma nästa år också! Men slut-snackat-tycka-synd-om-sej-själv-nu! Imorrn ska storebror V få vara på förskolan medans mamman å lillebror V ska på BVC på en liten mammaträff å efteråt vaccination. Sen bli vi nog bara hemma. 

Nu sover grabbarna, jag starta datorn å tänkte sätta mej å plugga lite. Men snart börja ju Grey's så de lär nog inte bli så mycke pluggande haha.. farmor Agneta ha bjudit på middag ikväll å passat kidzen medans jag ha röjt undan disken som min älskade lämnade så fint åt mej *flinar* Payback när han kommer hem moahaha.. näe nu må jag göra nån nytta! Goooooooodbye..

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards