This is who i am.

Direktlänk till inlägg 12 januari 2013

Bröstmjölks talk liksom..

Av Angelika - 12 januari 2013 08:41

Jag bli tokig! Försöker pumpa ur mjölk till Vide för å kunna fara iväg å köra hundspann. Men jag få ju faen inte ut nå!! När jag ammar låter de som han håll på svälja ihjäl sej å när jag pumpa så kommer de knappt ut nåt. Ha lyckats skrapa ihop än så länge till ett mål, men skulle nog behöva liiite mer ändå. Få väl se om jag hinn producera mer så jag kan fara iväg. Om de nu ens bli nåt med tanke på -24 ute. Jag börja ju med å pumpa i veckan, men eftersom jag fick sån problem med magen så försvann de ur huvve på mej. Nu är de lite bättre, jag ha inte lika ont. Jag få helt enkelt inte äta mej så mätt när jag äter.

 
 
Ingen bild

Terese

17 januari 2013 10:48

Ett tips ang pumpa; sätt pumpen på ena bröstet och V på det andra; det var det enda som funka för mig för att få igång utdr.reflexen vid pumpning. Hoppas de hittar nåt fel på magen din. Inte så kul=(

 
Ingen bild

Marie

24 januari 2013 10:42

fattar inte hur dom gör som pumpar ut flera liter; helt ofattbart... Hade själv samma problem som du, tyckte att det kom hur mkt som helst när dom åt men när man väl satt där med pumpen så kom de knappt ut en droppe fast ja kämpa så in i bomben.. Provade att "handmjölka" vilket gick bättre men så kan man ju inte hålla på om man ska få ut flera portioner heller då få man ju sitta hela dan ;P... hoppas du få till de, man känner sig inte lika låst om karln kan va med på ett hörn å mata oxå =)... Hoppas även att du få nått vettigt svar från sjukvården snart oxå, vet hur det är att bollas imellan (tar knäcken på en)... Man vill bara ha hjälp när man ha ont... Håller tummarna för dig och skickar en kram =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 15 februari 2019 00:51

Ett riktigt gnällinlägg!   Här bli de ett nattligt inlägg då Mr. Blund lyser med sin frånvaro och hostan from hell som gör att jag inte kan sova. Nu är de 2:a natten jag inte kan somna och de är så störande! När folk skriver/säger vabbruari vilke...

Av Angelika - 9 januari 2019 21:46

Lägg inte din energi på det du inte kan påverka.. stanna upp i nuet.. här och nu! Vad som kommer ske i framtiden är det ingen som vet. Det öppnas nya dörrar och gamla stängs. Det kan gå åt skogen men samtidigt kan de bli något bra. Allting sker av...

Av Angelika - 3 december 2018 22:30

Jag ha nu vart sjukskriven sen Februari/Mars.. snart börja den lida mot sitt slut. Blev fortsatt till början av Januari. Då ska vi ha ett avstämningsmöte å efter de bli de nog dags att återgå till arbete.. men dock på en låg nivå till en början. 25% ...

Av Angelika - 2 juli 2018 08:09

De är sommar, värmen kommer å går.. de är nu man ska njuta av att alla är lediga å få vara tillsammans. Barnen är ledig från förskolan, J ha också sommarlov. De är mysigt å skönt å slippa alla måsten, kliva upp tidigt för å skjutsa ner barnen på förs...

Av Angelika - 13 juni 2018 08:20


Alltför många i samhället lider av psykisk ohälsa. Stress, ångest, utmattning you name it. Har man brytit ett ben syns de, men på insidan kan ingen se när man lider av psykisk ohälsa. Man känner den, lever med den dagligen. Den sätter sina spår.. har...

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards