This is who i am.

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Angelika - 1 januari 2013 23:51

2012 ha nu passerat.. året började i skolbänken.. jag hade bestämt mej för att läsa till undersköterska, en utbildning som kommer att ta drygt 3,5 år.. när jag valde att börja läsa visste jag inte om de som komma skall. 7/2 hade jag tid hos barnmorskan å kissade plus på stickan, lyckan va total vi skulle bli 4 i familjen. Mer än halva året gick åt å längta efter de lilla livet som växte i min mage.. de lilla livet som föddes 9 dagar före beräknad födsel, 26 September kl.14:14 å fick namnet Vide Johan Magnus Hagberg. Men de ha tyvärr inte bara hänt positiva saker året va.. drygt en vecka efter hans 79 årsdag gick Johans morfar bort.. en härlig gubbe som många kommer minnas, en väldigt duktig hantverkare som tillverkade både lampor, sparkar, vedkälkar, kåsor, tunnbröd spade.. m.m Han ha gjort mycke fint! De är härligt ändå å se tillbaka på året som va.. å se hur mycke som ha utvecklats för Vincent. Han pratar så mycke mer å är en riktig papegoja, så man få passa sej för va man säger å gör för han snappar upp å tar efter.. både på gott å ont.

Ja mycke kan man säga om 2012.. men för mej va de inget dåligt år. Mycke ha hänt.. både positivt å neativt. Men hur är de där uttrycket.. "de som inte ha nåt ont för nåt gott med sej" nu vet jag inte om de är exakt rätt men ni kanske förstå va jag mena. Jag hoppas detta nya år blir ett bra år, att min familj, mina barn, min blivande man å mina nära å kära får må bra å att de gå bra för dom i livet.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards