This is who i am.

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Angelika - 12 december 2012 05:10

Jag kom ju på att jag kan ju blogga från mobilen så jag hoppas de funkar! Jag kan lika gärna sitta vaken en stund till.. Vide ha nog fått i sej lite för mycke mat så han spydde ner halva sin säng å sej själv så jag fick lov å väcka upp Johan så han fick byta på han å jag bytte i sängen.

De händer en hel del grejer i vardagen här hos familjen i de lilla bruna huset i Hjälta.. :) Vi håller Vincent hemma från förskolan då de härjar magsjuka där.. dom fick t.o.m ställa in lucia firandet som dom skulle haft idag. Smart drag av oss å fröknarna. När jag skulle lämna han där förra veckan så hade de kommit 1 barn på en hel avdelning.. nu va väl inte riktigt alla där eftersom en del barn är lediga å så.. men 2 fröknar på den avdelningen hade fått magsjuka..å en av fröknarna på Vincents avdelning va hemma. Usch säger jag bara! Vi vill icket ha de i vårat hus! Därför få han va hemma. Så vi hoppas vi slipp skiten!

Vide växer hela tiden.. nu väger han 6540 g å är 62,5 cm.. å lillkillen är nu 2,5 månad. Ler, är jätteglad å är en nöjd bebis. Så härligt å få va mamma till den här söta bebisen. Vi ha gått babymassage som va 5 träffar å de tyckte vi om vill jag lova. Efter jul ska vi börja simma.

Å med en annan gå de väl framåt.. ha fortfarande samma problem med magen.. kan inte äta nånting utan att jag få ont.. smärtan håller sej på sidan å gå neråt å lite ut mot ryggen.. de börja väl å ljusna mot att dom ska hitta felet.. va å tog om proverna igår så jag hoppas läkaren ringer upp oavsett om dom är bra eller inte. Jag ska hursom få komma in å göra ett ultraljud på lever å gallan här i Januari.

Näe man kanske ska ta å sova lite.. få uppdatera oftare via mobilen om de här funkar. Gonatt på er!

Av Angelika - 12 december 2012 05:10

Jag kom ju på att jag kan ju blogga från mobilen så jag hoppas de funkar! Jag kan lika gärna sitta vaken en stund till.. Vide ha nog fått i sej lite för mycke mat så han spydde ner halva sin säng å sej själv så jag fick lov å väcka upp Johan så han fick byta på han å jag bytte i sängen.

De händer en hel del grejer i vardagen här hos familjen i de lilla bruna huset i Hjälta.. :) Vi håller Vincent hemma från förskolan då de härjar magsjuka där.. dom fick t.o.m ställa in lucia firandet som dom skulle haft idag. Smart drag av oss å fröknarna. När jag skulle lämna han där förra veckan så hade de kommit 1 barn på en hel avdelning.. nu va väl inte riktigt alla där eftersom en del barn är lediga å så.. men 2 fröknar på den avdelningen hade fått magsjuka..å en av fröknarna på Vincents avdelning va hemma. Usch säger jag bara! Vi vill icket ha de i vårat hus! Därför få han va hemma. Så vi hoppas vi slipp skiten!

Vide växer hela tiden.. nu väger han 6540 g å är 62,5 cm.. å lillkillen är nu 2,5 månad. Ler, är jätteglad å är en nöjd bebis. Så härligt å få va mamma till den här söta bebisen. Vi ha gått babymassage som va 5 träffar å de tyckte vi om vill jag lova. Efter jul ska vi börja simma.

Å med en annan gå de väl framåt.. ha fortfarande samma problem med magen.. kan inte äta nånting utan att jag få ont.. smärtan håller sej på sidan å gå neråt å lite ut mot ryggen.. de börja väl å ljusna mot att dom ska hitta felet.. va å tog om proverna igår så jag hoppas läkaren ringer upp oavsett om dom är bra eller inte. Jag ska hursom få komma in å göra ett ultraljud på lever å gallan här i Januari.

Näe man kanske ska ta å sova lite.. få uppdatera oftare via mobilen om de här funkar. Gonatt på er!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards