This is who i am.

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Angelika - 29 oktober 2012 21:44

Jag tänkte snabbt uppdatera lite innan jag de är sängen som gäller. Lillkillen sover men gnällde till lite, vet inte om de kan va magen som spökar. Jag måste börja gå lägga mej tidigare på kvällarna. Men inatt gott folk hade jag de lite lyxigt! Han åt vid halv 9 på kvällen.. å vaknade sen halv 3 på natten!?! Då åt han väldans länge men mat hade jag åt han så de räckte å blev över! Sen vakna han vid halv 7. Tack för en helt underbar natt min älskade son. Men tyvärr va mamman lite dum som väntade med å gå sova ända till 12 tiden. Väldans osmart av mej måste jag säga! Så nu ska jag isäng innan 10 ikväll! Men då lär väl han vakna snart bara för de. 

Annars då? Vincent är förkyld, haft feber till å från sen i Torsdags men ha vart feberfri idag.. hes å hostig. Hoppas han bli på bättringsvägen snart. Vide börja också bli förkyld.. lite tät å snorig å låter som en liten minigris. Vi få höja vid huvudet å ha svalt i sovrummet. Bland de värsta som finns är nog när barna är sjuk, man bli så hjälplös.. usch! För en annan känns de som man ha grus i halsen så de är nog dags för mej också å Johan för den delen.. jag ha ont både i rygg å magen, men inge allvarligt, så jag överlever.

Nu börja lillkillen bli lite otålig så nu ger jag upp. Gonatt på er!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards