This is who i am.

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

Rubrik!?

Av Angelika - 23 oktober 2012 21:57

Jaa här är vi nu.. imorrn är de precis 1 månad sen lilla Vide kom till världen. 1 månad bli han imorrn! Tiden gå så sjukt fort! Idag väger han, eller jaa igår vägde han 4535 g å är 56,5 cm lång.. han växer som bara den. Äter, skiter å sover.. han är så gudomligt snäll! Ikväll ha han haft lite ont i magen.. han verka ha en hel del luft där inne. Efter ha verklien tömt mina bröst så somnade han å ha snart sovit 1½ timme i allafall. Jag hoppas han tänker sova 1 timme till i allafall så man hinner få tillbaka mat´n åt han. Sen bestämde sej storebror för att han inte ville sova ikväll.. även fast han somnade fort ändå så hade vi 2 bråkiga pojkar. Med de vill jag bara säga att jag är glad att vi är 2 som kan hjälpas åt när nån av dom eller båda ha en dålig kväll. Så nu är de bara å ladda för natten!


Idag va in till stan å hälsade på lilla bebisMalte å hans mamma.. de är alltså Vides BB kompis kan man säga.. han är alltså 26 minuter äldre än Vide. De är lite häftigt faktiskt! Sen passa vi på å kika in på jobbet å säga hej.. bättre sent än aldrig. Så imorrn ska vi fara in till Långsele å hälsa på där. Sen ha jag inga fler jobb å hälsa på se de ta stopp där :P

På Torsdag få vi finbesök hela dagen å Fredag dra jag å Vide upp till Vilhelmina till storasyster, vi ska nämligen följa med dom å se när mina syskonbarn spela hockey i Skellefteå å samtidigt kika på när Skellefteå-Timrå spela match. Ska bli kul! Men vi ha en fullspäckad vecka framför oss. Pappan bli hemma då han ska jaga å storebror ska få mysa med farmor. Så familjen bli åter samlad på Söndag igen. Jag gruvar mej lite för å va ifrån både Johan å Vincent, men de gäller ju bara över helgen. 


Nu är de dags för mjölkkossan å återgå till de hon är bäst på just nu.. ajöö på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 15 februari 2019 00:51

Ett riktigt gnällinlägg!   Här bli de ett nattligt inlägg då Mr. Blund lyser med sin frånvaro och hostan from hell som gör att jag inte kan sova. Nu är de 2:a natten jag inte kan somna och de är så störande! När folk skriver/säger vabbruari vilke...

Av Angelika - 9 januari 2019 21:46

Lägg inte din energi på det du inte kan påverka.. stanna upp i nuet.. här och nu! Vad som kommer ske i framtiden är det ingen som vet. Det öppnas nya dörrar och gamla stängs. Det kan gå åt skogen men samtidigt kan de bli något bra. Allting sker av...

Av Angelika - 3 december 2018 22:30

Jag ha nu vart sjukskriven sen Februari/Mars.. snart börja den lida mot sitt slut. Blev fortsatt till början av Januari. Då ska vi ha ett avstämningsmöte å efter de bli de nog dags att återgå till arbete.. men dock på en låg nivå till en början. 25% ...

Av Angelika - 2 juli 2018 08:09

De är sommar, värmen kommer å går.. de är nu man ska njuta av att alla är lediga å få vara tillsammans. Barnen är ledig från förskolan, J ha också sommarlov. De är mysigt å skönt å slippa alla måsten, kliva upp tidigt för å skjutsa ner barnen på förs...

Av Angelika - 13 juni 2018 08:20


Alltför många i samhället lider av psykisk ohälsa. Stress, ångest, utmattning you name it. Har man brytit ett ben syns de, men på insidan kan ingen se när man lider av psykisk ohälsa. Man känner den, lever med den dagligen. Den sätter sina spår.. har...

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards