This is who i am.

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Angelika - 11 oktober 2012 21:34

På sjukhuset gick de bara bra! Dom gör ju hörseltest på bebisarna innan man få åka hem. De gjorde dom såklart på Vide, hans högra öra fick godkänt eller va man ska säga. Medans hans vänstra öra fick dom de inte å funka. Så vi fick lov å fara tillbaka på Söndagen så dom fick kolla igen. Även då fick dom de inte å funka. Så de blev en remiss till öron-näsa-hals mott. på sjukhuset. Vi fick en tid i Tisdags.. å de va grönt. De tog 12 sekunder å ungefär 2 minuter innan de va klart. Så skönt å få de bekräftat att han hör. Jag själv va ju på vårdcentralen igår.. ha nå vajsing med magen. Men dsk hade såklart sagt fel dag till mej så de va inte förrns idag jag skulle ha vart där.. jag fick avboka ändå å fick en ny tid 22a.

Snart är helgen här också.. imorrn kommer A å M förbi å hälsa på, ska bli trevligt å få träffa dom. Sen på Lördag ska jag å grabbarna följa med C å barnen på marknan. 

Näe klockan är för mycke nu å jag är trött i öga.. gonatt på er!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards