This is who i am.

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Angelika - 7 oktober 2012 20:25

Min lilla pojk är 11 dagar idag.. å jag kan inte förstå varför jag få den här ångesten. Jag sitter å tänker tillbaka på den dag han föddes.. hur underbart de ändå va å få ligga där när allt va klart å få ha han i famnen. Jag hade samma känsla med Vincent.. en lite ångest över att inte va gravid längre, nu är min lilla bebis ute å han ska liksom bli en del av familjen. Han bli större för varje dag som går, han gör framsteg.. inte för att jag inte kommer glädjas över de.. men de känns liksom lite jobbigt över å se han bli 1 dag äldre för varje dag. Va beror de på? Jag skulle tro att de inte är så många som skulle skriva ut att dom både tänker å känner såhär.. men jag tycker inte de är nå konstigt.. de hör väl lite till.. man är gravid 9 månader för å sen helt plötsligt 1 dag ha en liten bebis.. de är väl kanske svaret på min fråga. Jag älskar mina 2 pojkar över hela mitt hjärta å jag skulle aldrig låta nåt eller nån göra dom någe ont på nåt vis! 


Imorrn ska Vincent få fara på förskolan.. han ha nu vart hemma 3 veckor så vi tycker att de är dags å fara dit så han inte tappar för mycke av rutinerna å allt som hör till. Sen få vi väl se om han kommer få va där 15 timmar.. på Tisdag bli de bvc med den mindre sonen, å sen sjukhuset. Hur de kommer gå där få vi se.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards