This is who i am.

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Angelika - 6 oktober 2012 19:45

Känns bra att jag ha fått ner min förlossningsberättelse nu. Ska ta å skriva ut den också. Men som sagt så ha jag valt å lösenordskydda den för jag vill inte lägga ut den offentligt.. så dom som kan läsa den just nu är folk jag känner å vet vilka dom är. Så kommer de fler inlägg framöver som är lösenordskyddade så är de samma lösenord som på berättelsen. Just so you know! Annars då.. vi försöker komma in i rollen som 2 barnsförälder, vilket funkar hur bra som helst! Pappa Johan är hemma ett bra tag till vilket känns hur underbart som helst! Under den tiden ska vi passa på å fara upp till mitt beloved Ankarsund, till mamma å pappa <3 Ska passa på å hälsa på min skolkamrat som fick barn i Augusti, moster å såklart min 2a mamma å pappa E å Å <3 Ska bli så underbart å få andas fjälluft några dagar å bara få njuta av lugnet. 

Å lilla Vide då? Han gick ner till 3608 när vi skrevs ut.. sen gick han upp till 3860 på bara 4 dagar.. han ökade alltså 252 g på dom dagarna.. de är hur bra som helst! Han sover mestadels, äter, skiter å är lite vaken mellanåt.. men han ha börja bli lite kinkig en del kvällar å vi vet inte riktigt va de kan va.. om han är trött eller hungrig. De ta ju ett tag innan man ha lärt sej själv va han vill. Men han är ju världens sötaste bebis! Jag fick lite halvpanik inna jag fick om hur man ska kunna älska 2 barn.. kommer jag älska den lilla lika mycke som jag älskar Vincent, vågar jag älska den lilla, tänk om han kommer försvinna från oss, tänk om jag kommer älska den lilla mer än Vincent.. jaa sådär va mina tankar. Men jag kan säga att idag finns fortfarande rädslan om att förlora Vide, men jag försöker å inte tänka så mycke på de.. de va samma visa med Vincent. Men sen älskar jag mina 2 små grabbar lika mycke! 

Storebror Vincent då? Han blev så stolt från dag 1.. men visade samtidigt lite svarsjuka men de ha blivit mycke bättre nu. Men han är fortfarande liten.. å han ha blivit lite bebis igen. Å vi låter han få va de. Han är ju trots allt bara 2 år. Men även de tycker jag ha blivit lite bättre. Även han måste ju få vänja sej å de är klart att de ta tid.. han ha ju vart själv i 2 år å nu ska han helt plötsligt dela uppmärksamheten med en lillebror. Men jag tyck de funka bra ändå. 

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards