This is who i am.

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Angelika - 8 september 2012 09:02

De är väldans skönt ändå å kliva upp på morronen å känna att man fått i allafall lite gjort.. men ack så trött jag är! Klädde på lilleman i allafall de första vi gjorde när vi vakna, drog på mej nå kläder, bädda sängen å sen gjorde vi gröt. Nu ska vi strax gå ut med Rejsa å sen ska jag tvätta om min tvätt som ha hängt ute 2 dagar i regnet! Vincent sitt å kika på fåret Shaun medans jag sitt här, pappan är ute i skogen å jaga älg. Idag ha vi inte alls mycke inplanerat.. jag kan inte låta bli å längta liiiite tills de bli sovdags för både sonen å mamman. Men de bli inte förrns efter lunch. Sen ska dom stycka idag vilket innebär att jag å lilleman ska fara till slakteriet å hämta både köttet å pappan i eftermiddag/ikväll. Dags å fylla på frysen! :) Jaå de är väl våran Lördag.. va som händer ikväll få vi se! Sen är de ju brytdatum för mina veckor nu också.. som jag skrev igår gå jag in i vecka 37 idag! 36+0.. de närmar sej med stormsteg!   

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards