This is who i am.

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Angelika - 31 augusti 2012 20:26

Sista Augusti idag.. jag som kände att sommaren skulle ta toklång tid, men de bara svischa till så va den över. Nu går vi in i September å jag ha snart bara 1 månad kvar till mitt beräknade datum, 35 dagar för å va exakt. Förhoppningsvis är de ännu mindre! Babyskyddet kommer imorrn i allafall med min storasyster å hennes man. Underbart att vi få köpa de, så då ha vi de hemma å klart. Nu fattas de bara en madrass till sängen, täcke, kudde, å spjälskydd. Men de är väl på gång de med. Jag ha fått höra att magen ha sjunkit i allafall.. så jag hoppas att bebis ha lagt sej tillrätta. Jag fortsätter å klia sönder mej.. se ut som jag ha klia sönder massa myggbett på benen.. nätterna är nog ändå värst, å fortsätter de såhär till veckan bli de fröken Edlund som få ta in på förlossningen för å sova en hel natt.. de erbjudandet fick jag om jag inte orkade, de är ganska taget om de fortsätter såhär. Men jag vill ändå ge de några dagar till. Börjar känna av förvärkar lite mer också.. magen bli stenhård så de känns att de börja bli mot slutet. Men jag börja tro mer å mer att 5e Oktober inte är ett datum för min del att föda barn på.. så jag tror att pappa Johan får rätt med sitt datum.. 27e September.. men än är vi inte där så vi få väl se.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards