This is who i am.

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Angelika - 28 augusti 2012 21:57

Jag börjar känna mej lite lätt stressad över att vi inte ha nån bilbarnstol här hemma ifall bebisen bestämmer sej för å kika ut tidigare (vilket jag inte alls tror) men man vet ju aldrig. Vi skulle få ta min lillasysters babyskydd å köpa deras syskonvagn, men då är ju grejerna uppe i Umeå å jag vet inte än om vi hinner med nån resa här innan. Eftersom jag har skolan som precis ha börjat å min klåda på kroppen som gör att jag helst bara vill sitta hemma utan kläder för å slippa ha så mycke tyg på mej som möjligt. Men vi få se hur de bli! Jag tycker om å ha koll på läget.. å alla saker på plats när de är nåt som ska hända. En annan grej jag ha fundera lite över är den där förbannade BB väskan.. jag har än inte packat den. Å jag vet.. jag är bara i vecka 35 nu så många tänker säkert att men herregud den där hinner hon packa.. men eftersom jag vill ha koll på läget så bli jag bara liiiiite stressad över att dom här sakerna inte är fixade. När jag väntade Vincent va nog väskan packad redan strax efter vecka 30.. men då hann jag med å packa om den måååååånga gånger haha!

Klådan på kroppen fortsätter! Ha börjat med min nya medicin vilket jag gjorde igår kväll, så de är bara å vänta här i dagarna å se om den hjälper. Det återstår å se! Med dom orden väljer jag å säga gonatt nu.. eftersom jag sover så kasst på nätterna nu pga klådan så ska jag bums isäng. 


Niiiightie på er gott folk!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards