This is who i am.

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Angelika - 26 augusti 2012 08:46

Jag vill börja med å säga att jag vill tacka alla er som grattat min älskade son på hans 2 årsdag å även säga tack till ni som va med å firade han. Helgen började ju med kalas hela dagen, Vincent vaknade å fick börja med å öppna paket.. snacka om lyrisk pojke.. skitkul å se! Där fick han duplo lego av oss. Sen skjutsade vi pappan på jobbet, lämnade av han å styrde hemåt för å börja skära upp tårtbotten. Jag gjorde egen botten, å eftersom de va en liten tjej som är äggallergiker som skulle komma så tyckte jag att vi skulle ha äggfri tårta så även hon kunde äta. Jag måste faktiskt säga de själv att den blev väldigt god.. jag trodde inte de men så fel jag hade. Den ska jag lätt göra om! Vincent va nog nöjd med dagen å somnade fort på kvällen. Trots efter alla kakor å alla glas saft.


Lördag va de SPHK (svenska polarhundklubben) utställning i stan. Både Koyuk å Rejsa skulle för första gången in i ringen.. med tanke på hur min lilla fröken är så gjorde hon de jättebra! Hon är tyvärr inte så van å stressade lite grann.. men med mer träning så tro jag de kom å gå bättre. Koyuk gjorde de också superbra. Han va så lugn när dom sprang runt i ringen.. snyggkillen. Även lite mer träning på han så bli de tokbra. Han är ju trots allt bara 5 månader. Vincent sov 30 min på hela dagen så även han va trött. Efter utställningen så for vi till Kerstin å hälsa på, släppte hundarna så dom fick springa av sej.. 6 hundar hade vi som sprang runt huset, kan tillägga att dom ha inhängnat! Så fick vi även den stora äran å bli bjuden på mat.. å rackarns va de satt bra! Så otroligt gott! Efter de åkte vi hem till svärmor å fastern.. där la vi Vincent så fick han sova kvar till idag så ska jag hämta han sen. Igårkväll satt vi bara å myste å kika på tv. Underbart! Länge sen vi gjorde nå sånt faktiskt. De behövs mellan varven!


Nu vill jag bara att Söndagen ska passera, vakna upp å för en gångs skull å va Måndag. Då dra vi ner till Birsta/Ikea!! Jag måste bara hitta min andra stödstrumpa så inte bena se ut som stockar när jag ha komme hem. Jag ha börja bleve mer svälld nu.. så drygt men de ante mej. Å klådan fortsätter.. om inte lite värre nu, ha klia sönder mej lite mer. Men jag ha recept på Lergigan på apoteket som jag ska hämta ut imorrn å börja käka. Hoppas på att de hjälper för jag bli feun tokig! Dock sa läkarn att man bli trött även av den här medicinen.. *suck* Men de är de här dom kan ge när inte Tavegyl funkar. Ja nu blev de lite uppdatering.. då ska jag passa på å uppdatera med lite bilder också :)


       

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards