This is who i am.

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Angelika - 20 augusti 2012 18:09

6 veckor återstår å min klåda på kroppen tycker jag bli värre. Ha i allafall kommit underfund med att jag måste ta min medicin lite tidigare på kvällen än kl.23 annars få jag inte sova nånting! Med medicinen få jag sova på nätterna i allafall.. men gör jag som jag gjorde i Lördags kväll så få jag inte sova många timmar.. eftersom vi va bjuden till Kramfors på grillfest så ville jag inte ta medicinen när jag bruka ta den annars eftersom jag blir så trött av den.. så istället för å ta med den till Kramfors å ta den vid 7-8 så lämnade jag den hemma å tänkte att jag ta den när jag ha komme hem iställe. För å sitta å köra 4,5 mil hem i mörker å va trött ville jag inte.. de är ju inte bara mitt liv jag tänker på! Men de fick jag sota för sen.. först sov jag tokdåligt, de bruka jag göra när inte Johan är hemma å han släppte jag av i Granvåg på fest.. sen när han kom hem vakna jag till å då va de kört.. låg å klia, somnade till.. vaknade av kliandet å så höll de på till ungefär 5 tiden. Tack i allafall till våran älskade son som sov hela natten så jag slapp kliva upp för de. Å eftersom jag hade en full karl när han kom hem så innebar ju de att jag fick kliva upp med Vincent när han vaknade! Min Söndag förmiddag va inte den bästa! Eller joo tills Maria kom förbi med lite grejer som dom hade handlat på Ullared *wiiie*


Jaa å snart ha Augusti passerat.. Johan fyllde år i Lördags å på Fredag fyller Vincent 2 år.. mammas å pappas lillkille börja bli stor nu. Så på Fredag bli de 2 års kalas för prinsen. Han sover inte längre i spjälsängen utan i en växasäng.. spjälsängen stå numera i vårat sovrum.. så en madrass till den å ett spjälskydd så är den redo. Men de måste jag inhandla först. Jaa de är en hel del å tänka på.. :)

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards