This is who i am.

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Angelika - 13 augusti 2012 09:21

De är sjukt va tiden gå fort.. redan 7 veckor kvar! Å jag som sa att sommaren skulle ta toklång tid.. de ha ju verklien bara svischa till så ha den passerat. Jag hade 8 veckors jobb på schema i sommar.. jag ville verklien jobba alla veckor men kunde bara stå ut 7 veckor.. dom sista 2 bet jag ihop å vaggade mej fram i korridoren. Mina arbetskollegor tyckte jag hade gjort ett bra jobb som orkade jobba så länge å förstod verklien varför jag inte kunde fortsätta. Så sista veckan fick jag faktiskt lov å sjukskriva mej själv pga ont i magen. Jag åkte in på förlossningen 2/8 för att jag egenklien bara skulle in å ta några prover, men de slutade med att jag fick träffa läkaren å hon klämde å kände på magen å sjukskrev mej dom sista dagarna jag skulle ha jobba. Proverna ha jag inte hört nånting om så jag antar att dom är bra. Jag ha fått sån klåda på kroppen så dom tog prover ifall de är graviditetsklåda.. men antagligast inte så de är väl bara å fortsätta äta tavegyl tills jag ha fött. De är ändå värst på kvällarna å jag tycker inte riktigt dom hjälper. Imorrn ska jag till barnmorskan, spännande å se hur allt se ut. Hade +1 på stickan som visar på socker i urinen när jag va in på förlossningen. Få se om de ha blivit återställt nu. De gick ju lite upp å ner när jag väntade Vincent.


Igår kom vi hem från dopet i Dalarna i allafall. "Borta bra men hemma bäst" Så de kändes skönt å få komma hem. De tyckte vi alla i familjen. Vincent va lite bråkig när han skulle sova så de tog lite längre tid. Men tur han ha en pappa som är envisare är han själv. Vi ha haft så trevligt å mysigt i helgen! Så de va verklien värt alla timmar i bilen. Jag bjuder på lite bilder så ni få se! Vincent stå vid bordet å leker med alla bilar å traktorer som pappa Johan lekte med när han va liten.. när Johan tog fram dom så lekte han en hel eftermiddag. Man märkte knappt av han. 


       

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards