This is who i am.

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Angelika - 23 juli 2012 20:21

De bli ett kort inlägg ikväll.. jag ha jättesvårt å sitta still på kvällarna så därför ha de inte blivit mycke dator på sista tiden. Förstå inte alls va de är men de kryper som i benen på mej. Är i vecka 30 nu, 10 veckor kvar men skulle va kul om bebis ville komma ut liiiite tidigare. Jag ha 12 arbetsdagar kvar.. de börja bli en hel del tungt nu, men jag ska bita ihop. Jag må ju bra så länge jag gör de så ska jag absolut fortsätta jobba. Men jag lär icket orka mer än dom dagar jag ha kvar på schemat. Ont i magen börja jag få, å speciellt när jag gör för mycke. Ha vart till barnmorskan där jag ha fått konstaterat att jag inte gått upp så mycke.. *glad* gjort en glukosbelastning som visa ett fint resultat. De bor en vild liten människa i min mage.. h*n boxas å håller på nästan hela tiden.. så mysigt när man lägger handen på magen å känner hur de rör sej där inne, både utanpå magen å inuti. Nu måste jag nog gå sova.. trist nu, min lediga dag imorrn å man orkar inte va vaken ens till 21.. de kryper för mycke i mina beeeeeen.. 

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards