This is who i am.

Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

"Nu är de Fredagsmyyyyyys"

Av Angelika - 1 juni 2012 11:53

Jag skickade in mina arbeten å nu ha jag ha fått svar av min lärare.. de va lite på varje tema som jag är tvungen å komplettera. Ha skrivit ut de å ska börja sätta mej ner ikväll när lillkillen ha gått å lagt sej. Jag hoppas bara att de gå bra för henne nu att hon får in arbetena i början på veckan. Men jag få helt enkelt skylla mej själv.. hade jag skickat in varje uppgift i tid så hade jag inte haft så mycke å göra på en gång. Fast å andra sidan så va de så mycke i April så de är därför allt kom efter. Men nu är de bara komplettering som ska in så hoppas jag i allafall att jag får godkänt i kursen.. mer strävar jag inte efter.

Såg att de hade snöa hemöver.. låter helt sjukt när man sitter här å tittar ut genom fönstret å se solen lysa å dom gröna björkarna. I Dikanäs hade dom haft ½ meter snö, plogbilen va ute.. i Juni!? Jag vill inte ha hit nån snö! Å regnet lär man nog inte slippa ifrån :/ Å så är de crusing i stan imorrn.. så förbenat tråkigt med dåligt väder! Men man kan väl inte få allting här i världen som min mamma brukar säga.


Näe nu ska jag gå å göra nån nytta.. ha en trevlig helg!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 15 februari 2019 00:51

Ett riktigt gnällinlägg!   Här bli de ett nattligt inlägg då Mr. Blund lyser med sin frånvaro och hostan from hell som gör att jag inte kan sova. Nu är de 2:a natten jag inte kan somna och de är så störande! När folk skriver/säger vabbruari vilke...

Av Angelika - 9 januari 2019 21:46

Lägg inte din energi på det du inte kan påverka.. stanna upp i nuet.. här och nu! Vad som kommer ske i framtiden är det ingen som vet. Det öppnas nya dörrar och gamla stängs. Det kan gå åt skogen men samtidigt kan de bli något bra. Allting sker av...

Av Angelika - 3 december 2018 22:30

Jag ha nu vart sjukskriven sen Februari/Mars.. snart börja den lida mot sitt slut. Blev fortsatt till början av Januari. Då ska vi ha ett avstämningsmöte å efter de bli de nog dags att återgå till arbete.. men dock på en låg nivå till en början. 25% ...

Av Angelika - 2 juli 2018 08:09

De är sommar, värmen kommer å går.. de är nu man ska njuta av att alla är lediga å få vara tillsammans. Barnen är ledig från förskolan, J ha också sommarlov. De är mysigt å skönt å slippa alla måsten, kliva upp tidigt för å skjutsa ner barnen på förs...

Av Angelika - 13 juni 2018 08:20


Alltför många i samhället lider av psykisk ohälsa. Stress, ångest, utmattning you name it. Har man brytit ett ben syns de, men på insidan kan ingen se när man lider av psykisk ohälsa. Man känner den, lever med den dagligen. Den sätter sina spår.. har...

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards