This is who i am.

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Angelika - 31 maj 2012 12:38

Ibland bli man sådär riktigt less på allting å då kan de hjälpa å skriva av sej lite. Jag känner lite så idag. Men egenklien varför ska man bry sej? Varför ta min energi å lägga på nån som ändå inte bryr sej? Tro jag är den enda som förlorar på de eftersom min energi försvinner. Nu få de va nog.. jag tänker inte bry mej om de längre!


Till nå helt annat i allafall för nu släpper jag de där! Jag ha äntligen skickat in mina uppgifter.. så nu är de bara å vänta på domen å höra va som behövs kompletteras. För av 4 uppgifter tro jag faktiskt att de är nån som jag ha missat nånting på. De återstå å se. Ikväll bli de jobb i allafall, i helgen ska jag va ledig då de är crusing här i stan. Men med tanke på va de ska bli för väder känns de lika gärna som man hade kunnat jobba. Så trist när de ska regna när de bli nå tillställningar i stan. Grillning nere hos grannen bli de på Lördag å sen in till stan. Skjuts lär några av dom ha eftersom jag bli chaufför haha. 


Näe nu ska jag lägga mej å vila innan jag ska hämta lillgrabben min <3

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards